سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 49603
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


1 2 3 4 5 >

همه شما در مورد فواید ورزش و اثرات بسیار زیادی که بر روی سلامت ما می گذارد شنیده اید. از سلامت قلب و عروق گرفته تا تاثیرای مثبت روحی. اما هر چیزی اگر بیش از اندازه مصرف شود می تواند تاثیرات منفی بگذارد. ورزش کردن هم از این قضیه مستثنی نیست و می تواند باعث بوجود امدن مشکلات زیادی شود. بیش از اندازه ورزش کردن نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی شما نمی گذارد بلکه شما را از هدف اصلی که سلامتی می باشد نیز دور می کند. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را مهم ترین مضرات بیش از اندازه ورزش کردن آشنا کنیم.

 

 

 

بیش از اندازه ورزش کردن ادامه مطلب...

  

بعید به نظر می‌رسد شخصی در روی کره زمین درد دندان را تجربه نکرده باشد. ایجاد عارضه‌ای همچون حفره خشک پس از کشیدن دندان ممکن است یکی از بدترین کابوس‌های افراد تلقی گردد. در صورتی می‌توان از مشکل حفره خشک به خوبی عبور کرد که مراقبت‌های لازم بر روی آن انجام گیرد.در این مقاله قصد داریم عارضه حفره خشک که پس از کشیدن دندان برای افراد ایجاد می‌شود را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

 

 

حفره خشک ادامه مطلب...

  

نمکی دریایی یا نمک خلیج همان طور که از اسمش مشخص است، از تبخیر آب دریا به دست می آید. نمک دریا نسبت به نمک های خانگی که شما دارید رنگ تیره تری دارد که دلیلش هم وجود مواد معدنی همچون رس در آن می باشد. وقتی که نمک را در کارخانه ها تصفیه می کنند، طی فرایند ید دار کردن تقریبا بیشتر مواد معدنی نمک به جز سدیم و کلر از بین می رود. خواص نمک دریایی باعث شده است که در این سال ها شاهد مصرف بیشتر آن نسبت به سال های دیگر توسط مردم باشیم.

 

 

 

خواص نمک دریایی ادامه مطلب...

  

زردی ناخن یکی از بیماری ها و مشکلات ناخن می باشد که افراد بسیاری درگیر آن می گردند. جهت درمان زردی ناخن روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال آب لیمو که جهت زیبایی و استحکام ناخن فوق العاده است و به درمان زردی ناخن نیز کمک می کند. در ادامه این بخش 6 روش طبیعی و خانگی جهت درمان زردی ناخن به شما معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن ها ناخن های سفید و محکمی داشته باشید.

 

درمان زردی ناخن ادامه مطلب...

  

مو های زائد که معمولا بعد از سن بلوغ به صورت مو های کلفت به ویژه در نواحی غیرعادی پوست خانم ها شامل صورت (مخصوصا در چانه)، اطراف سینه ها و زیر ناف مشاهده می گردند که اغلب به دلیل مشکلات هورمونی به وجود می آیند و گاهی با مشکلات قاعدگی همراه هستند. این مو ها ظاهر پوست را بد جلوه می دهند ، مخصوصا افرادی که بر روی صورت خود مو های زائدی دارند. اما دیگر نگران ظاهر نباسید ، زیرا در این مقاله شما را با 5 روش عملی رفع مو های زائد آشنا خواهیم کرد.

 

رفع مو های زائد ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ