سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49706
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


< 1 2 3 4 5

روش هایی برای کنترل درد میگرن

اولین توصیه مدیریتی برای این نوع از سردردها استفاده ازمسکنهایی مانند ایبوپروفن و استامینوفن است، و برای تهوع و پیشگیری از حمله استفاده از انتی امتیک توصیه می‌شود. داروهای تخصصی‌تر میگرن شامل تریپتانها یا ارگوتامینها هستند که آن‌ها را می‌توان برای کسانی توصیه کرد که مسکن‌های ساده بر آن‌ها تاثیر ندارند. در سراسر جهان بیش از 10% از مردم در برخی از برهه‌های زندگی دچار میگرن شده‌اند.با اینکه میگرن بسیار ناراحت کننده است اما روش‌های ساده و موثری برای کنترل و مدیریت آن وجود دارد. در ادامه با 10 مورد از این روش‌ها آشنا خواهیم شد.

 

میگرن و روش های کنترل درد میگرن ادامه مطلب...

  

فعالیتهای های شیمیایی زیر بغل انسان شگفت انگیز است. بیشتر بوی بدن ما ناشی از غدد عرق آپوکرین هستند، که بیشتر آنها در ناحیه? زیربغل واقعند. ما همه با این غدد ویژه به دنیا می آییم ولی آن ها تا دوران بلوغ فعالیت چندانی ندارند، و در این هنگام شروع به آزاد کردن ترشحاتی شیری شکل میکنند که بوی مخصوصی دارد.که در این مقاله از سایت دکتر طب از روش های ساده رفع بوی بدن برای شما صحبت می کنیم.

اگر ما به طور مرتب – یعنی هر شش ساعت یک بار – آن را نشوییم، باکتریها در آن شروع به تکثیر می کنند، و بعد از مدتی، حدس می زنید چه می شود؟ مردان غدد آپوکرین بیشتر و بزرگتری از زنان دارند، از این رو، بوی بدن آنها هم بیشتر است، گرچه زنان بیشتر دئودورانت مصرف میکنند.

 

رفع بوی بدن ادامه مطلب...

  

محققان دانشگاه کالیفرنیا با بررسی اثر داروی آنتی هیستامین کلماستین (antihistamine clemastine fumarate) در بیماران مبتلا به ام اس دریافتند، این دارو منجر به بهبود عملکرد سیستم عصبی بیماران می‌شود.این مطالعه برای اولین بار است که نشان می‌دهد یک دارو به صورت کاملا ایمن قادر به بازیابی عملکرد مغز در بیماری هایی است که سیستم عصبی آسیب می‌بیند.
درمان‌های رایج ام اس فقط از حمله سیستم ایمنی به میلین جلوگیری می‌کنند، ولی قادر به ترمیم آسیب وارد شده به سیستم عصبی نیست.

 

ادامه مطلب...

  

افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر می توانند علائم آنها را با مصرف مکمل های ویتامین D کاهش دهند. این نتیجه گیری یک مطالعه جدید است که اخیرا در مجله اروپایی تغذیه بالینی منتشر شده است. 

سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک بیماری است که بر روده بزرگ تاثیر می گذارد. علائم عبارتند از درد شکم، اسهال، نفخ و یبوست.

برآورد شده است که IBS در حدود 12 درصد از مردم در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می دهد و زنان تقریبا دو برابر احتمال ابتلا به این بیماری را در مردان دارند.

دقیقا چه چیزی باعث می شود IBS یک رمز و راز باقی بماند، هرچند برخی از غذاها و حوادث زندگی استرس زا و برخی از عوامل شناخته شده دیگر برای این وضعیت هستند.

 

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ