سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49699
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

پروستات غد? کوچکی است که فقط مردان آن را دارند. درست بالای مقعد قرار گرفته و مقدار زیادی مایع برای منی تولید می کند. برخلاف بیشتر بخش های بدن، اندازه پروستات با افزایش سن بیشتر می شود، که این حالت را بزرگی خوش خیم پروستات می نامند. در این مطلب برای شما عزیزان از عارضه بزرگی پروستات بیشتر صحبت می کنیم.

 

 

بزرگی پروستات ادامه مطلب...

  

قد کودکانمان را می توانیم به راحتی با چندین حرکت ورزشی و با دادن غذاهای سالم به راحتی بلند کنیم و امروزه قد بلند یکی از بهترین است در دید مردم است ما به شما میگوییم چگونه میتوانید قد کودکانتان را بلند کنید.سایت رسمی دکتر طب این مبحث پزشکی را در اختیار شما قرار میدهد

 

قد کودکانمان

 

ادامه مطلب...

  

تمرین های تنفسی برای افزایش ظرفیت تنفسی بسیار مفیدند و بعلاوه شخص را عادت می دهند که همواره عمیق و صحیح تنفس کند و در نتیجه اکسیژن بیشتری که برای سوخت و ساز مواد لازم است به بدن برسد.شما می توانید با انجام تمرین های تنفسی مختلفی که در این مطلب از مجله پزشکی دکتر طب برایتان گفته ایم به بهبود وضعیت تنفسی خود کمک کنید.

 

تمرین های تنفسی

ادامه مطلب...

  

ترشحات واژن از سوراخ واژن ترش می شود و در بیشتر خانم ها ترشح واژن تا مقداری طبیعی است. این مقدار کم ترشحات واژن به دلیل فرآیند پاک سازی طبیعی بدن است.

 

ترشحات واژن و علت ترشحات واژن چیست؟

 

اما مقدار و ترشحات واژن در میان زمان و در چرخه قاعدگی هر زنی متفاوت است. اگر تغییری در ترشحات واژن دیده شد مثلا اگر رنگ ترشحات واژن غیر طبیعی بود و این ترشحات بو دار باشند و همراه با سوزش و دیگر علائم باشند، نشان از عفونت دارند.

 

مهم این است که هر زمان شما یک تغییر در خصوصیات ( رنگ، بو، قوام )، میزان ترشحات واژن و یا اگر شما علائم دیگری مانند درد، سوزش و یا خارش ناحیه واژن داشتید به دنبال مراقبت های پزشکی است.

ادامه مطلب...

  

زنجبیل با طبع گرم و خشکی که دارد برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری خطرناک از جمله سرطان ، فشار خون ، آلزایمر ، مشکلات قلبی و عروقی و حتی برای درمان مشکلات سطحی مثل تهوع و کاهش درد مفید خواهد بود . علاوه بر این موارد ذکر شده این ادویه با طعم تندی که دارد کمک خوبی به کاهش وزن می کند . در این پست از سایت دکتر طب قصد داریم مطالبی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم .

 

زنجبیل ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ