سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 49602
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


1 2 3 >

درمان اگزما و خارش پوست موضوع این بخش از مجله پزشکی اسان طب است. اگزما یک بیماری پوستی همراه با خارش است که شخص را کلافه می کند. برای درمان این بیماری باید روشهایی را به کار ببرید تا بیماری تان بهتر شود. به عنوان مثال سعی کنید از خوراکی هایی با طبع خنک استفاده کنید. مثل کاهو، خاکشیر، خیار، هندوانه و … . همچنین پوست تان را مرطوب کنید تا کمتر بخارد.

 

 

درمان اگزما و خارش پوست ادامه مطلب...

  

روغن نارگیل در بسیاری از موارد از جمله افزایش وزن، کاهش کلسترول و افزایش سطح انرژی موثر خواهد بود. از خواص این روغن در درمان آفتاب ‌سوختگی بد نیست اطلاعاتی را دانسته باشید.

 

روغن نارگیل ادامه مطلب...

  

فواید و مضرات گیاهخواری موضوع این بخش از مجله پزشکی اسان طب است. گیاهخواری به دسته های مختلف تقسیم می شود و همیشه فقط شامل گیاهان نیست. مثلا یک روش گیاهخواری شامل تخم مرغ و شیر هم می شود. گیاهخواری برای سلامتی فواید زیادی دارد. ولی در کنار آن ممکن است بدن دچار کمبود ویتامین شود. پزشکان توصیه کرده اند تا میتوانید گوشت و نشاسته و … را کم کرده و مصرف میوه و سبزی را افزایش دهید. مخصوصا بعد از 35 سالگی. ولی این بدین معنی نیست که کلا گوشت و لبنیات و … را حذف کنید.

 

 

 

فواید و مضرات گیاهخواری ادامه مطلب...

  

ماسک آلوورا و خیار یکی از انواع ماسک صورت است که فواید زیادی برای پوست دارد. یکی از این فواید رفع چین و چروک صورت است. پیشنهاد می کنیم از روی دستور العمل زیر حتما این ماسک را در منزل تهیه کرده و از خواص ان استفاده کنید. این ماسک آلوورا ، از خیار ، آلوورا ، گل رز و لیمو تشکیل شده است.

 

 

ماسک آلوورا و خیار یک ماسک ضد چروک ادامه مطلب...

  

امروزه و با صنعتی شدن زندگی انسانها عارضه سوءهاضمه که نوعی اختلال در عملکرد معده می باشد به وفور در افراد مختلف دیده می شود.اگر از این عارضه رنج می برید و به دنبال راهکار های ساده و طبیعی برای درمان سوءهاضمه هستید پیشنهاد می شود با ما در این مطلب از سایت طب فارسی همراه باشید.

 

 

درمان سوءهاضمه ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ