سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49709
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


< 1 2 3 >

اغلب افراد در فصول سرد سال  از سرفه های مکرر و گاها چرکی ناراضی هستند. سرفه عوامل مختلف دارد .درمان سرفه به راحتی  در منزل و با رعایت برخی نکات و استفاده از بعضی گیاهان دارویی امکان پذیر است . پیشنهاد می شود برای درمان سرفه خود این مطلب از سایت طب فارسی را به دقت بخوانید.

 

 

 

درمان سرفه ادامه مطلب...

  

مروزه از بساری از اطرافیانمان می شنویم که به دلیل استرس و تغذیع نادرست از مشکلات معده مخصوصا زخم معده رنج می برند. در این مطلب از سایت آسان دنت ما برای شما از چگونگی به وجود آمدن زخم معده و درمان زخم معده بیشتر صحبت می کنیم تا بتوانید با روش های سنتی و طبیعی به درمان زخم معده بپردازید.

 

درمان زخم معده ادامه مطلب...

  

مطلب دندانپزشکی زیر متعلق به بیماری  لثه پیوره میباشد که در ابتدا توضیح دقیقی در مورد این بیماری عفونی لثه  یا بیماری لثه پیورهداده شده است و سپس به نحوه درمان این نوع بیماری اشاره می کند.

 

بیماری لثه پیوره چگونه درمان میشود؟ ادامه مطلب...

  

یکی از بدترین مشکلاتی که برای افراد پیش می آید ، مرض قند یا قند خون می باشد که می تواند صدمات جبران ناپذیری را به شما وارد کنتد . هیپرگلیسمی یا قند خون شدید به بیماری می گوند که با افزایش شدید قند خون در رگ های شما همراه است . این بیماری می تواند باعث بروز مشکلات جدی همانند از دست دادن بینایی ، قطع عضو و مشکلات قلبی منجر شود . برای اینکه بتوانیم از این مشکلات جلوگیری کنیم باید به سرعت جلوی بیماری را بگیریم . برای این کار نیز باید با علائم قند خون آشنایی داشته باشیم .

 

 

 

علائم قند خون

ادامه مطلب...

  

هنگامی که صبح ها از خواب بیدار می شوید امکان دارد بوی دهان خود را حس کنید و در بعضی از اوقات ممکن است در مورد به وجود آمدن مشکلات دهان و دندان نگران شوید . اما در اغلب موارد ، بوی بد دهان در هنگام صبحگاه مساله مهم و نگران کننده ای نیست . در بعضی از موارد هم ممکن است ، بوی بد غیر عادی نشان دهنده یک مشکل در زمینه ی سلامت دهان و دندان باشد. در این مقاله از مجله ی پزشکی رایان درمان در مورد بوی بد دهان و دلایل وجود بوی بد دهان در هنگام صبح صحبت خواهیم کرد .

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ