سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 49610
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


1 2 3 >

امروزه عده زیادی از مردم از افسردگی رنج می برند . بر طبق آماری که موسسه کاروین آمریکا منتشر کرده است ، از هر 10 آمریکایی 4 نفر به افسردگی دچار هستند . درمان افسردگی به یکی از معضلات پزشکان و دانشمندان تبدیل شده است . دارو های زیادی هستند که می توانید با تجویز پزشک از آنها استفاده کنید ولی همان دارو ها هم دارای خطرات جانبی هستند . جدیدا سازمان غذا و داروی آمریکا لیستی از دارو های گیاهی برای درمان افسردگی اعلام کرده است . اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که چاره هر بیماری را در دارو های گیاهی می بینید با ما در این قسمت از مجله نت سلامت همراه باشید تا با آنها آشنا شوید .

 

 

 

زعفران ادامه مطلب...

  

بسیاری از افراد می پرسند که برای مسواک زدن ، مسواک را مرطوب کنیم یا همان طور خشک استفاده کنیم ؟ اصلا چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟

به گزارش سلامتیران، فرزانه آقاحسینی، دندانپزشک گفت: مسواک هنگام استفاده باید کاملاً خشک باشد زیرا رطوبت موجب کاهش کارایی مسواک در برداشتن پلاک‌های میکروبی دندان می‌شود.وی در خصوص قراردادن تاثیر مسواک خشک زدن بیشتر است یا مسواک مرطوب؟ در فضای سرویس‌های بهداشتی و احتمال آلودگی آن اظهار داشت:

 

 

 

تاثیر مسواک خشک زدن بیشتر است یا مسواک مرطوب؟ ادامه مطلب...

  

کهیر عارضه ای است که برای بسیاری از ما به وجود آمده است. علت ایجاد کهیر متفاوت می باشد برخی به دلیل انواع حساسیت ها دچار کهیر می شوند و برخی دیگر با گرم شدن هوا نیز کهیر می زنند. کهیر به دانه های قرمز رنگی می گویند که گاهی با هم یکی می شوند و یک ناحیه از پوست را درگیر می کنند. هر جایی از بدن ممکن است دچار کهیر شود.در این متن روشهای سنتی درمان کهیر را بیاموزید.

 

درمان کهیر ادامه مطلب...

  

پوکی استخوان یکی از بیماری‌های رایج در خانم‌ها است. این بیماری به عوامل مختلفی از جمله جنسیت، سن و نژاد افراد بستگی دارد. هرچه سن بالاتر رود احتمال مبتلا به این بیماری بیشتر می‌شود همچنین افراد سفید پوست و آسیایی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند.

ریسک شکستگی به دلیل پوکی استخوان در افراد بالای 50 سال شایع‌تر است و همچنین پوکی استخوان در خانم‌ها 40 درصد و در آقایان 12 درصد است.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

  

برای ورزش در خانه جمعاً هفت دقیقه وقت لازم است و کسانی که این تمرینها را اجرا کنند علاوه بر آنکه سلامت و نشاط خود را به وجه احسن بازخواهند یافت از شادابی و تناسب اندام و تقویت قوای عمومی نیز بهره کافی خواهند گرفت.در این مطلب از مجله پزشکی دکتر طب برایتان از  نحوه ورزش در خانه میگوییم.

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ