سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49732
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


< 1 2 3

یکی از بیماری هایی که امروزه در حال شایع شدن می باشد ، بیماری ام اس می باشد . ام اس یک بیماری خود ایمنی می باشد . در این بیماری سلول های بدن خودمان به اعصاب مغز و نخاع حمله می کنند و به آنها آسیب وارد می کنند . ام اس تا 3 برابر در زنان شایع تر است و معمولا در سنین 20 تا 40 سالگی رخ می دهد . بسیاری از عوامل مانند استرس ، خستگی ، گرمای شدید و دود سیگار بر ام اس تاثیر می گذارند و آن را تشدید می کنند . علل ام اس بسیار زیاد هستند و به همین دلیل تشخیص آن بسیار سخت و دشوار می باشد .

 

علل ام اس ادامه مطلب...

  

یکی از بیماری هایی که سلامت پا را تهدید می کند ، واریس می باشد . این بیماری که معمولا خود را به صورت رگ های آب و بنفش تیره خود را نشان می دهد ، شایع ترین بیماری عروقی در دنیا می باشد . جمعیتی حدود 20 درصد از مردم دنیا به این بیماری دچار هستند و برخلاف باور مردم که فکر می کنند واریس تنها در خانوم ها اتفاق می افتاد ، این بیماری در اقایان نیز شایع است و خانوم ها به دلیل تغییرات هورمونی که دارند بیشتر در معرض این بیماری هستند . برای درمان واریس پا می توانید از روش های ساده و خانگی استفاده کنید .

 

درمان واریس پا ادامه مطلب...

  
در مورد استفاده از رنگ مو در دوران بارداری اختلاف نظرهای فراوانی وجود دارد. برخی برای اعتقاد هستند که رنگ مو در دوران بارداری برای جنین بسیار خطرناک است، اما برخی دیگر از این دارد که رنگ مو در دوران بارداری هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که در این بخش از مجله پزشکی رایان درمان درباره ی استفاده از رنگ مو در دوران بارداری و عوارض و یا فواید آن صحبت کنیم.


رنگ مو در دوران بارداری و بررسی عوارض آن ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ