سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49729
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


< 1 2 3 >

تاثیر ورزش بر اسپرم موضوع این بخش از سایت پزشکی طب فارسی است. پیشنهاد می کنیم اقایان قبل از اقدام به بارداری حدودا از چند ماه قبل ، شروع به ورزش کنند. این کار هم میزان اسپرم را افزایش می دهد و هم موجب بهبود کیفیت اسپرم مردان می شود.

 

 

 

تاثیر ورزش بر اسپرم و کیفیت اسپرم مردان ادامه مطلب...

  

با نوع زندگی امروزه که اکثر کارها پشت میز نشستن شده است و تحرک انسان ها به کمترین حد خود رسیده است یکی از شایعترین دردها کمردرد است. در این مطلب از طب فارسی برای شما از حرکات ورزشی مناسب برای تقویت عضلات کمر به طور کامل و جامع صحبت می کنیم. پیشنهاد ما به شما عزبزان این است که این متن را بادقت بخوانید و انجام دهید.

 

تقویت عضلات کمر ادامه مطلب...

  

یکی از مباحثی که هنوز در دندان پزشکی به خوبی جا نیفتاده است ، موضوع کیست دندان می باشد . متاسفانه باور های غلطی در این مورد وجود دارد که باعث می شود افراد عادی جامعه کیست را با چیز هایی دیگر اشتباه بگیرند . متاسفانه گاها اطلاعات غلطی که دندان پزشکان نیز در مواجه با بیماران درباره کیست ارائه می دهند ، باعث می شود تا تلقی اشتباه در مورد کیست بوجود بیاید . ولی خوب دقیقا کیست چیست ؟ آیا کیست دندان خطرناک است و باید نگران آن بود ؟ آیا کیست همان آبسه می باشد ؟

 

کیست دندان ادامه مطلب...

  

در گذشته کشیدن دندان بدون دارو های بی حسی و با یک انبر بزرگ انجام می شده است که حتی خیلی وقتی منجر به کشیده شدن چند دندان با هم نیز می شده است . یکی از بدترین انواع درد دندان ؛ دندان درد سینوسی می باشد در گذشته هیچ درمانی برای این درد وجود نداشته است ولی امروزه با پیشرفت علم به راحتی می توان آن را درمان کرد .

 

 

دندان درد سینوسی ادامه مطلب...

  

روماتیسم بیماری است اکه از سنین کهنسالی به بالا شایع تر است و همچنین در زنان نیز بیشتر دیده می شود. این بیماری مفصل ها و استخوان ها را درگیر می کند. در این مطلب از سایت آسان دنت برای شم از درمان روماتیسم به صورت خانگی و طبیعی صحبت می کنیم. پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

 

درمان روماتیسم ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ