سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 49692
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


< 1 2 3

بیماری هایی که به دهان و دندان مرتبط هستند ، علائه بر آزار دهندگی و دردناک بودن ، قادر خواهند بود سلامتی کل بدن را تحت تاپیر قرار دهند . بسیاری از خوراکی ها نیز در سلامتی دندان و همین طور پیشگیری از پوسیدگی دندان های شما نقش به سزایی دارند .

معرفی هشت ماده غذایی پیشگیری کننده از پوسیدگی دندان

 

 

ادامه مطلب...

  

ناخن‌های سیاه اغلب ناخوشایند و دردناک بوده و علت‌های مختلفی برای ایجاد آن‌ها وجود دارد، اما بسیاری از آن‌ها به راحتی درمان شده و یا ممکن است به خودی خود به حالت عادی بازگردند. در این مقاله ما به شش علت احتمالی به وجود آمدن سیاهی ناخن پرداخته، علاوه بر آن به گزینه‌های درمان و راه‌هایی برای پیشگیری از آن نیز اشاره‌ای خواهیم کرد.

ناخن‌های سیاه ادامه مطلب...

  

برخی از افراد دارای ابروهایی با ضخامت کم هستند و برخی افراد دیگر نیز از ریزش موی ابروی خود رنج می برد و خیلی مشتاق و علاقه مند هستند که کلیه ی راه های تقویت ابرو و پرپشت کردن ابروی خود را بشناسند. به همین دلیل نیز برخی از افراد به دنبال موادی برای افزایش رشد ، پرپشتی و حتی تقویت موهای ابروی خود هستند. اما شما قادر خواهید بود با کمک مواد گیاهی ابروهای خود را تقویت کرده و ابروهای تقویت شده داشته باشید و حتی بر رشد و پرپشتی آنها بیافزایید.

تقویت ابرو با شش ماسک جادویی حاوی مواد طبیعی خانگی ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ