سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 49775
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


برخی از افراد دارای ابروهایی با ضخامت کم هستند و برخی افراد دیگر نیز از ریزش موی ابروی خود رنج می برد و خیلی مشتاق و علاقه مند هستند که کلیه ی راه های تقویت ابرو و پرپشت کردن ابروی خود را بشناسند. به همین دلیل نیز برخی از افراد به دنبال موادی برای افزایش رشد ، پرپشتی و حتی تقویت موهای ابروی خود هستند. اما شما قادر خواهید بود با کمک مواد گیاهی ابروهای خود را تقویت کرده و ابروهای تقویت شده داشته باشید و حتی بر رشد و پرپشتی آنها بیافزایید.

تقویت ابرو با شش ماسک جادویی حاوی مواد طبیعی خانگی

تقویت ابرو ها

همه شما آگاه هستید که مواد گیاهی، نسبت به مواد شیمیایی عوارض کمتری دارند و همین طور دارای فواید زیادتری هستند. بنابراین همیشه سعی کنید که برای زیبایی خود و جهت تقویت ابرو و موهای خود از مواد گیاهی استفاده کنید. همه خوراکی ها و حتی گیاهان دارویی دنیا برای پوست و موی شما بسیار موثر تر و پر فایده تر از مواد شیمیایی خواهند بود.

در ادامه  برای کاربران علاقه‌ مند قسمت پوست ، مو و زیبایی مجله پزشکی رایان درمان ، چند ماده تقویت کننده برای رشد موهای ابروی شما معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

تقویت ابرو ها

تقویت ابرو ها با روغن بادام

 

یکی دیگر از روش های تقویت ابرو و یا افزایش رشد ابرو استفاده از روغن بادام می باشد. برای استفاده از روغن بادام کافی است که قبل از اینکه بخواهید ابروهای خود را ده دقیقه با این روغن ماساژ دهید و بعد بخوابید. هنگامی که صبح از خواب بیدار می‌شوید ابروهای خود را با آب ولرم بشویید. البته روغن زیتون و روغن کرچک نیز برای این کار مفید خواهند بود.

تقویت ابرو ها با روغن بادام

تقویت ابرو با ترکیب روغن زیتون و سیر

یکی دیگر از روشهای افزایش رشد و تقویت ابرو استفاده از ترکیب روغن زیتون و سیر می باشد. برای استفاده از این ترکیب  کافی است که یک سیر خرد شده را در ظرفی حاوی یک لیوان روغن زیتون قراردهید و این مخلوط را در مکانی بگذارید تا به مدت 7 روز بماند و مواد موجود در سیر به روغن زیتون انتقال یافت.

اکنون میتوانید بعد از گذشت این مدت سیر ها را از روغن زیتون جدا کنید و روغن زیتون حاوی عصاره سیر را بر روی ابرو های  خود بمانید. فراموش نکنید که با یکی دو بار استفاده از این محلول تاثیری نمی بینید ، بنابراین باید این کار را انجام دهید آرام آرام تاثیرش را بگذارد و شما شاهد تقویت ابرو های خود باشید.

تقویت ابرو با استفاده از روغن های طبیعی

روغن های طبیعی بسیاری وجود دارند که برای رشد و تقویت ابرو مفید میباشند. به عنوان نمونه از این دسته از روغن های طبیعی می توان به روغن هایی نظیر روغن بابونه ، روغن کرچک ، روغن کنجد ، روغن زیتون و غیره  اشاره کرد.

برای استفاده از این روغن های طبیعی جهت تقویت ابرو فقط کافی است که زمانی در حدود 15 دقیقه ابروهای خود را با استفاده از یکی از این روغن های  طبیعی ماساژ دهید و بعد ابروهای خود را با آب ولرم شود.

تقویت ابرو با استفاده از روغن های طبیعی

پوست فندق برای پرپشت کردن ابروهای خالی

اگر ابروهای کم پشتی دارید و حتی اگر ابروهای شما خالی هستند دیگر نگران نباشید زیرا با استفاده از فندوق می‌توانید آنها را تقویت کرده و ابروهای پرپشتی داشته باشید.ابتدا پوست چوبی فندق را از تن فندوق جدا کرده و بسوزانید. حال باید پوست سوزانده شده فندق را روی اب روان خود قرار دهید و و باید به مدت 15 دقیقه این ابروها با این خاکستر ها ماساژ داده شود.

پوست فندق برای پرپشت کردن ابروهای خالی

ابروهای تقویت شده با استفاده از تخم مرغ

یکی دیگر از روش های تقویت ابرو استفاده از ماده ای به نام تخم مرغ  است.  در ابتدا باید یک قاشق چای خوری از سفیده و زرده تخم مرغ رادر ظرفی بریزید و خوب با هم ترکیب کنید. این مخلوط را برای زمانی در حدود 5 دقیقه بر روی ریشه ابروهای خود بگذارید و سپس آن را از روی ابرو های خود با کمک آب ولرم پاک کنید.

پرپشت کردن ابرو با گیاه آلوئه ورا

 گیاه آلوئه ورا دارای خواص شگفت انگیزی برای مو پوست و زیبایی می باشد. جهت تقویت ابرو کافی است که در ابتدا صورت خود را با آب گرم به خوبی بشویید و ماده درون آلوئه ورا را که مانند ژله است بر روی ابروهای خود ماساژ دهید.

آلوئه ورا معجزه ای در طبیعت و تقویت ابرو ها

و پس از طی زمانی در حدود نیم ساعت صورت خود را با آب بشویید. این کار را هر روز به مدت 4 تا 6 هفته ادامه دهید تا تاثیرات شگفت انگیز آن را ملاحظه کنید.

 

منبع : http://rayandarman.com






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ