سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49703
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

چگونه فرزند باهوش به دنیا بیاوریم؟ این سوالی است که ذهن خیلی از خانواده ها را درگیر کرده است. ولی باید بدانید که با تغذیه صحیح و انجام دادن برخی کارها میتوانید در افزایش هوش جنین تان تاثیر گذار باشید. مثلا یکی از مهمترین گزینه ها برای باهوش شدن بچه ،حرف زدن مادر با اوست. خانم های حامله باید بعضی وقتها با فرزندتان حرف بزنند و او را نوازش کنند. تغذیه صحیح هم در باهوشی فرزند تاثیر زیادی دارد. در این بخش 10 ترفند برای داشتن فرزند باهوش در دوران بارداری را به شما معرفی می کنیم.

 

فرزند باهوش در دوران بارداری ادامه مطلب...

  

ردچوبه یک ادویه معمولی بوده و از ساقه‌های زیرین یا ریشه گیاه Curcuma longa تشکیل شده است. زردچوبه بومی جنوب آسیا بوده و عضو خانواده Zingiberaceae یا زنجبیل می‌باشد. این ادویه به عنوان یک داروی گیاهی هزاران سال در طب پزشکی آیور ودا و چین استفاده شده است. کشور هند توانسته 78 درصد عرضه جهانی زردچوبه را افزایش دهد، بد نیست بدانید که چای زردچوبه دارای خواص بی‌نظیری می‌باشد.

 

 

چای زردچوبه ادامه مطلب...

  

پروتئین یک ماده مغذی ضروری بوده که بدن شما برای ساخت و تعمیر بافت‌ها از آن استفاده می‌کند. گرچه غذاهای حیوانی معمولا دارای مقدار زیادی از پروتئین هستند، اما برخی از گیاهان نیز دارای مقادیر مناسبی از پروتئین می‌باشند. در این مقاله به معرفی و شرح 10 مورد از سبزیجات پروتئین‌دار خواهیم پرداخت.

 

سبزیجات پروتئین‌دار ادامه مطلب...

  

شانه های تنگ می تواند درد یا سفتی گردن، پشت و بدن شما را بالا ببرد و فعالیت های روزانه شما را محدود کند. شانه های شما ممکن است به علت تنش، کشش بیش از حد، احساس تنگی و سختی داشته باشند. شانه های تنگ می تواند ناشی از نشستن برای مدت طولانی، موقعیت نادرست خواب و صدمات باشد. وضعیت بد و هماهنگی نادرست بدن شما همچنین می تواند بخشی از بازی باشد.

برای یادگیری نحوه تسکین و جلوگیری از شانه های سخت،توضیحات و حرکات زیر را انجام دهید.
 

مهم است که شما شانه های خود را به طور منظم بکشید و ماهیچه ها را تقویت کنید. انتشار تنش در بدن شما می تواند احساسات کلی شما را نیز بهبود بخشد.

 


 

 

ادامه مطلب...

  

روغن کرچک یک روغن گیاهی است که از لوبیا درخت کاستور مشتق شده است. اعتقاد بر این است که اسیدهای چرب که باعث ایجاد روغن کرچک می شوند،باعث تغذیه  پوست میشود.

بسیاری از مردم گزارش می دهند که با استفاده منظم، روغن کرچک به آنها کمک می کند که مژه ها و ابروهای ضخیم تر، مژه های بلندتری تری داشته باشند. آیا واقعا کار می کند؟

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ