سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 49688
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
روغن خراطین برای پوست صورت فواید بسیاری دارد که یکی از این فواید روغن خراطین برای چاقی صورت می باشد. این روغن طبیعی از کرم خراطین و روغن زیتون یا کنجد تهیه می شود. علاوه بر چاقی صورت از روغن خراطین برای بزرگ شدن موضعی تمامی اعضای بدن توسط خانم ها و آقایان استفاده می گردد. در این مطلب به بررسی خواص روغن خراطین برای چاقی صورت ، مضرات و روش مصرف آن می پردازیم.

  

در روزگاری که از شامپو های رنگارنگ با خواص مختلف یا صابون های لوسین خبری نبود، مردم دست به دامان کتیرا و سدر می شدند. برای سال ها تنها ماده شوینده در تمام ایران و آسیای صغیر کتیرا بوده است. ایرانی ها از دیرباز از خواص کتیرا آگاه بودند و از آن برای نظافت خود استفاده می کردند. در یکی از ستون های ضلع جنوبی تخت جمشید به استفاده پادشاه از کتیرا به منظور نزدیکی به اهورا مزدا اشاره شده است. استفاده از این ماده تنها در نظافت و بهداشت خلاصه نمی شود. در واقع خواص کتیرا در طب سنتی به موارد زیادی می پردازد.

 

 

 

خواص کتیرا در طب سنتی ادامه مطلب...

  

سندرم کوشینگ یا هیپرتروفی به علت غیرطبیعی بودن سطح کورتیزول اتفاق می افتد. این بیماری می تواند به دلایل مختلف رخ دهد که شایع ترین علت آن این است که بیش از حد از داروهای کورتیکواستروئید استفاده شود. پزشک شما ممکن است چندین آزمایش و روش درمانی را توصیه کند. در اغلب موارد، دارو می تواند به شما در مدیریت سطح کورتیزول کمک کند.

 

 

سندرم کوشینگ ادامه مطلب...

  

تبخال لب نوعی تاول یا زخم کوچک است که بر روی لب و همچنین دهان زده می شود. این تبخال ها گاهی بر روی لثه یا سقف دهان هم تشکیل می شوند. تبخال‌ ها اکثرا درد، احساس سوزش یا خارش دائمی و پیوسته دارند و شخص را اذیت می کنند. ویروسی به نام Herpes Simplex Virus (HSV) عامل ایجاد تبخال لب است و درمان آن حدود 5-7 روز زمان می برد. این ویروس از طریق بوسیدن یا استفاده از ظرف، حوله یا وسایل شخصی شخص مبتلا به شما منتقل می شود. در این بخش درباره علت، علایم و روش های درمان تبخال لب و دهان اطلاعاتی را تقدیم تان می کنیم.

 

 

علایم تبخال لب و دهان ادامه مطلب...

  

بلفاریت یک وضعیت چشمی بوده که بر روی پلک‌ها تاثیر گذاشته و می‌تواند در اطراف مژه‌ها چسبندگی ایجاد کند. این وضعیت ناشی از التهاب در اطراف مژه‌ها بوده و برای بهبود و درمان آن طیف وسیعی از روش‌ها از جمله داروهای خانگی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم عوامل بروز بیماری بلفاریت و چگونگی درمان و همچنین روش‌های جلوگیری از آن را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

 

بیماری بلفاریت ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ