سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 49784
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


روغن خراطین برای پوست صورت فواید بسیاری دارد که یکی از این فواید روغن خراطین برای چاقی صورت می باشد. این روغن طبیعی از کرم خراطین و روغن زیتون یا کنجد تهیه می شود. علاوه بر چاقی صورت از روغن خراطین برای بزرگ شدن موضعی تمامی اعضای بدن توسط خانم ها و آقایان استفاده می گردد. در این مطلب به بررسی خواص روغن خراطین برای چاقی صورت ، مضرات و روش مصرف آن می پردازیم.

روغن خراطین برای چاقی صورت



روغن خراطین برای چاقی صورت

بر طبق تحقیقات انجام شده روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه می گردد و برای افزایش حجم لب،باسن، گونه،  سینه و غیره استفاده می گردد. به طور کلی استفاده از روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ ترین راه ها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و همین طور بافت های بدن است و این جحیم شدن بدون بازگشت می باشد.

از محتویات روغن خراطین می توان به وجود امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان در آن اشاره نمود. ماهیچه های صورت از طریق روغن خراطین تغذیه می شوند و گونه ها بزرگتر می گردند. دقت داشته باشید که روغن خراطین تقلبی باعث جوش روی صورت می گردد.

طبق اطلاعات بدست آمده در مجله ی پزشکی رایان درمان ؛ جهت برجسته سازی گونه ها ماساژ اندام لاغر بخصوص گونه ها با روغن خراطین اصل روزانه دو مرتبه بسیار توصیه می شود. روغن خراطین اصل خاصیت چاقی موضعی داشته و به هر جای بدن مالیده گردد همان بخش چاق خواهد شد.

 

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

 

این روغن طبیعی نافع براى افزایش حجم اعضا و مخصوصا چاق کننده صورت و گونه می باشد. برای ساخت این روغن طبیعی از خراطین به میزان 1 واحد و روغن زیتون به میزان 2 واحد استفاده می گردد. برای تهیه آن باید خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزید و در زیر نور آفتاب بگذارید. پس از گذشت 15 روز، روغن را صاف نمایید.

جهت مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت باید گونه ها و صورت را به شدت ماساژ داد تا رنگ آن سرخ گردد. پس با ماساژ، روغن را بر آن می مالید. سپس پارچه ‏اى را با آب سرد خیس کنید و روى عضو بگذارید. هر 24 ساعت یک بار این کار را انجام بدهید تا آرام آرام نتیجه ی آن را ملاحظه نمایید.

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

 

استفاده از مخلوط روغن زالو و روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن زالو و روغن خراطین هردو چاق کننده صورت می باشند و به صورت موضعی استفاده می گردند. روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو تهیه می گردد. همچنین روغن زالو برای جوش صورت هم مفید خواهد بود.

جهت تهیه روغن خراطین برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد ده عدد کرم خاکی تهیه نمایید. برای  تهیه روغن زالو هم برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو لازم خواهد بود. جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به 60 سی سی هم روغن کنجد یا روغن زیتون نیاز می باشد.

در مورد روغن خراطین برای چاقی صورت باید ذکر کرد که اثر چاق کننده زالو و خراطین بسته به صورت فرد مورد نظر معمولا بین 15 الی 30 روز متغیر خواهد بود. دوره استفاده معمولا تا رسیدن به نتیجه دلخواه می تواند ادامه یابد.

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

مضرات مصرف روغن خراطین و روغن زالو

بر طبق تحقیقا انجام شده روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی نخواهند داشت. البته در مواردی خاص مضر و زیان بار می باشد ، این موارد عبارتند از :

  • فقط افرادی که صورت آن ها چرب و دارای جوش است باید بعد از 2 ساعت صورت خود را شست و شو دهند.
  • استعمال طولانى مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونى حجم آن می گردد. بنابر این در مصرف آن زیاده روی نکنید.
  • مصرف خوراکى دارو ممنوع می باشد و خطرناک است.

فواید روغن خراطین

در طب سنتی از  روغن خراطین جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌ شد. این روغن طبیعی امروزه جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس‌ها و جراحی‌ها گشته است و همین طور تاثیرات خوبی هم دارد.

آقایان و خانم‌ها می توانند روغن خراطین را روی موضع مورد نظر بمالند. با افزایش خون رسانی، عضلات موضع مورد نظر تغذیه می شود و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می یابد.

کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست می باشد. این عضله می توانند در هر موضع از بدن و یا صورت آقایان و خانم ها باشند. حتی جهت افزایش حجم و سفت کردن سینه هم می توانید از خواص روغن خراطین بهره ببرید.

افزایش سایز از این روش کاملاً بی ضرر می باشد. زیرا محصول کاملا طبیعی و غیر هورمونی می باشد. از دیگر خواص روغن خراطین می توان به افزایش قوای جنسی در حد مطلوب و رفع انزال زود رس در مردان هم اشاره نمود.

 

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

 

روغن خراطین اصل یک محصول کاملاً طبیعی می باشد و با روال طبیعی بدن ایجاد حجم خواهد کرد و این حجم‌ دهی به سرعت و یکباره نمی باشد و زمان بر است. در روغن خراطین تقلبی مواد شیمیایی هم اضافه می شوند تا بخش مورد نظر پف داشته باشد. این مواد عوارضی همانند شل شدن پوست را به همراه دارند. بنابر این پیشنهاد می کنیم که حتما از روغن خراطین اصل استفاده کنید.

روغن خراطین اصل و طبیعی به هیچ عنوان هیچگونه عارضه‌ای نخواهد داشت و پوست شما را شاداب‌ تر از همیشه خواهد کرد. از دیگر خواص روغن خراطین می توان به شفافیت و درخشندگی پوست اشاره نمود. همچنین روغن خراطین پوست را نرم می کند و لک های روی آن را هم ملایم تر خواهد کرد.

همراهان مجله ی پزشکی رایان درمان توجه داشته باشید که همه این خواص مربوط به روغن خراطین اصل می باشد و روغن های خراطین تقلبی به پوست شما صدمه وارد می سازند. بنابر این حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و آن را از جایی مطمئن تهیه کنید.

 

منبع : رایان درمان

 





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ