سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 49673
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


زردی ناخن یکی از بیماری ها و مشکلات ناخن می باشد که افراد بسیاری درگیر آن می گردند. جهت درمان زردی ناخن روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال آب لیمو که جهت زیبایی و استحکام ناخن فوق العاده است و به درمان زردی ناخن نیز کمک می کند. در ادامه این بخش 6 روش طبیعی و خانگی جهت درمان زردی ناخن به شما معرفی خواهیم کرد تا با کمک آن ها ناخن های سفید و محکمی داشته باشید.

 

درمان زردی ناخن

 

 

 

درمان زردی ناخن

بر طبق تحقیقات انجام شده در مجله ی پزشکی رایان درمان ؛ مانیکور، پدیکور و طراحی ناخن با لاک‌های زیبا در کنار زیبایی عوارضی هم برای ناخن ها خواهند داشت. به عنوان مثال آن ها می توانند موجب تضعیف ناخن و زردی ناخن گردند. اما شما می توانید با روش های که به شما معرفی می کنیم این زردی را کاهش دهید و درمان نمایید.

 

 

درمان زردی ناخن

 

درمان زردی ناخن با استفاده از جوش شیرین

جهت درمان زردی ناخن با جوش شیرین شما باید یک قاشق هیدروژن پراکسید 3 درصد، نصف قاشق جوش شیرین، یک فنجان آب ولرم، پنبه و در صورت تمایل مقداری آب‌ لیمو را در ظرف مناسبی بریزید و به خوبی با هم ترکیب کنید. سپس با یک پد و یا پنبه به ناخن های خود بمالید.

درمان زردی ناخن و خمیر دندان

جهت درمان زردی ناخن می توانید از یک خمیردندان سفید و مسواک نرم بهره ببرید. برای این کار کافی است مقداری از خمیر دندان را روی ناخن ها بمالید و پس از یک دقیقه مسواک نرم را روی ناخن های خود بکشید. در نهایت هم ناخن‌ ها را با آب شست و شو دهید. پس از آن باید ناخن های خود را با مرطوب کننده ، مرطوب نمایید.

سرکه سیب درمان زردی ناخن

جهت رفع زردی ناخن با سرکه سیب شما باید مقدار برابر از سرکه سیب و آب ولرم را در ظرفی بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید. در مرحله بعدی ناخن‌های خود را در حدود 20 دقیقه در آن بگذارید. اکنون می توانید ناخن‌ ها را با یک حوله تمیز خشک کنید و در آخر هم از مرطوب‌ کننده استفاده نمایید.

درمان زردی ناخن با آب لیمو ترش

آب لیمو برای ناخن فواید بسیاری دارد. به طور مثال باعث استحمام آن می شود و از شکستن ناخن پیشگیری می کند. همچنین آب لیمو در درمان زردی ناخن نیز تاثیر گذار می باشد. برای این کار کافی است آب نیمی از یک لیمو را در ظرف مناسبی بریزید و سپس یک لیوان آب ولرم به آن اضافه نمایید. ناخن‌ ها را به مدت 10 دقیقه درون آن بگذارید و سپس بشویید. حتی می توانید این ترکیب را با مسواکی بر روی ناخن های خود بمالید.

 

درمان زردی ناخن

 

 

درمان زردی ناخن با پوست پرتقال

پوست پرتقال ماده ی دیگری است که در زیبایی ناخن ها و رفع زردی ناخن تاثیر گذار می باشد. برای این کار کافی است پوست پرتقالی را بر روی ناخن‌های خود بکشید. پس از گذشت چند دقیقه ناخن های خود را شست و شو دهید. ویتامین ث موجود در پرتقال به سفیدی ناخن ها کمک خواهد کرد. اینکار را باید روزی چند بار انجام بدهید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

درمان زردی ناخن با هیدروژن پراکسید

همراهان مجله ی پزشکی رایان درمان ؛ هیدروژن پراکسید نیز در زیبایی و سفید شدن ناخن تاثیر گذار می باشد. برای این روش به چهار قاشق هیدروژن پراکسید، یک فنجان آب و مسواک نرم نیاز خواهید داشت. هیدروژن پراکسید را با آب ترکیب کنید و ناخن ها را درون آن بگذارید. در این روش هم پس از گذشت 10 دقیقه مسواک نرم را بر روی ناخن ها بکشیدو سپس دست خود را بشویید.

 

منبع : رایان درمان

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ