سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49698
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

پارستزی نوعی احساس سوزش در اندام‌ها مانند دست‌ها، بازوها و پاها ایجاد می‌کند، اما می‌تواند در نقاط دیگر بدن نیز رخ دهد. زمانی که فشار بر روی عصب قرار می‌گیرد، احساس سوزش و سوزن شدن در آن ناحیه ایجاد خواهد شد، مانند فردی که به مدت طولانی بر روی پای خود نشسته باشد، اگر این فشار کاهش یابد، ناراحتی فرد نیز از بین خواهد رفت.

 

پارستزی ادامه مطلب...

  

گاهی اوقات برخی در پاهای خود احساس گرما و سوزش می‌کنند. این احساس عموما در شب اتفاق افتاده و می‌تواند خفیف یا شدید باشد. داغی پا می‌تواند گاهی با علائمی نظیر سوزن شدن، بیحسی، قرمزی و تورم همراه شود، با این حال، اغلب نشانه‌های فیزیکی در این وضعیت وجود ندارد. سعی ما در این مقاله بر این است که علل و درمان داغی پا را برای شما همراهان عزیز شرح دهیم.

 

داغی پا ادامه مطلب...

  

زبان سفید یک اصطلاح است که برای توصیف هر منطقه‌ای از زبان می‌تواند استفاده شود. این وضعیت هم ممکن است کل زبان را پوشش دهد و هم می‌تواند بر روی قسمتی از آن ظاهر شود. بروز این عارضه دلایل مختلفی داشته و با توجه به علت، درمان‌های متفاوتی نیز خواهد داشت. زبان سفید معمولا بی‌ضرر است اما در مواقع نادر می‌تواند ناشی از یک وضعیت جدی و دردناک باشد.

 

زبان سفید ادامه مطلب...

  

یکی از قسمت های گوش که همیشه نسبت به آن کم لطفی می شود، جرم گوش است. این ماده که همیشه مردم از آن بد می گویند و سعی دارند آن را از میان گوش خود از بین ببرند، یکی از مهم ترین سد های دفاعی بدن است. در واقع این جرم هایی که در گوش ما قرار دارند جلوی ورود آلودگی ها و باکتری ها از طریق گوش را می گیرید. جرم گوش مانند یک تار عنکبوت عمل می کند و باکتری ها را در خود گیر می اندازد. علاوه بر این مورد، می توان از روی جرم های گوش به سلامتی بدن نیز پی برد.

 

 

 

جرم گوش ادامه مطلب...

  

همان طور که می دانید رایج ترین بیماری در فصل های سرد سال سرما خوردگی و آنفولانزا است. این دو بیماری هر کدام می توانتد باعث بروز مشکلات فرعی نیز بشوند. یکی از این مشکلات فرعی گلو درد است. گلو درد زمانی اتفاق می افتد که حلق و یا اطراف لوزه ها توسط ویروس یا باکتری ها عفونت کرده باشند. این عفونت معمولا خود را به صورت التهاب، درد، سوزش و گرفتگی صدا نشان می دهد. برای درمان گلو درد لازم نیست که حتما پیش دکتر بروید و از دارو های مختلف استفاده کنید. این مشکل را می توان با استفاده از راه های طبیعی و آسان درمان کرد.

 

 

 

درمان گلو درد ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ