سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 49686
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

واریس زمانی رخ می دهد که دریچه های درون سیاهرگ ها که وظیفه ممانعت از برگشت خون  را دارند کارایی خود را از دست داده, حوضچه های کوچکی در جاهایی از سیاهرگ ها نمایان و متورم می شود که باعث نشر خون به بافت های اطراف خواهد شد. ما در این مطلب سعی بر این داریم که از گیاهان دارویی موثر در درمان واریس برای شما عزیزان صحبت کنیم.


درمان واریس ادامه مطلب...

  

در این مطلب از عارضه ای که کمتر از آن گفته شده است صحبت می کنیم. پینه شست پا گرفتاری انگشت بزرگ پاست. قاعده شست پا بیرون می زند و باعث خواهد شد که بقیه آن به طرف داخل بچرخد، و حتی گاهی روی انگشتان دیگر قرار گیرد. پینه شست پا همان بیرون زدگی قاعده آن است. ما در این مطلب از عارضه ی پینه شست پا و روش های سنتی و طبیعی درمان آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

 

پینه شست پا ادامه مطلب...

  

وقتی که به سلامت و تغذیه می رسد، سردرگمی زیادی میشود.مردم،حتی کارشناسان واجد شرایط، اغلب به نظر می رسد که نظرات متفاوتی دارند.با این وجود، با وجود تمام اختلافات، چند چیز وجود دارد که به خوبی توسط تحقیقات پشتیبانی می شود.
در اینجا 27 راهنمایی برای سلامتی و تغذیه است که در واقع بر اساس علم تجربی است.
 

ادامه مطلب...

  

بیماری دیابت یا در اثر توقف تولید هورمون انسولین در لوزالمعده روی می دهد یا بدن نمی تواند از انسولین تولید شده استفاده کند. گلوکوز، که سوخت اصلی بدن می باشد نمی تواند بدون انسولین وارد سلول های بدن شود و بدون انسولین گلوکوز در خون انباشته شده و سرانجام به ادرار تبدیل و طعم شیرینی به ادرار می دهد. شایان ذکر است که بگوییم عدم تعادل در قند به تکرر ادرار و تشنگی مضاعف منجر خواهد شد. ما در این مطلب سعی بر این داشته ایم که درمورد بیماری دیابت و تاثیرش بر اعضای دیگر بدن اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

بیماری دیابت ادامه مطلب...

  

استرس


بدن شما به استرس واکنش نشان می دهد. مطالعات نشان می دهد که استرس می تواند پسوریازیس را بدتر کند، اما پسوریازیس نیز می تواند به شما استرس وارد کند.نفس عمیق بکشید و این کار را تا 10 بار انجام دهید. دعوت کردن یک دوست برای حواس پرتی و خروج از تنش مناسب میباشد اینها راه های ساده ای برای برانگیختن تنش است و ممکن است باعث تشدید عوارض پسوریازیس شود.

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ