سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 32
کل بازدید : 49701
کل یادداشتها ها : 78
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

تقریبا هیچ نوع از ویروس هایی که گربه ها به آن ها مبتلا می گردند، به جز ویروس هاری، قادر به بیمار کردن انسان ها نمی باشند، بنابر این انسان ها از اغلب بیماری های عفونی ( ایدز گربه ای، لوسمی گربه ای، هرپس گربه ای، پاروویروس و غیره ) که گربه در طول زندگی خودش به آن ها دچار می گردد، در امان خواهند بود. اما با این حال چند نوع بیماری گربه وجود دارند که در شرایط خاصی امکان ابتلا به آن ها وجود دارد . حتی ممکن است آن بیماری ها را شما به گربه خانگی خود انتقال دهید. در ادامه ی این مطلب با چگونگی این امر و این پنچ نوع بیماری آشنا خواهید شد.

 

بیماری گربه ادامه مطلب...

  

امروزه در اطراف خود به وفور شاهد هستیم که افراد و اطرافیان ما برای نشستن، شیوه نامناسب و نادرستی را به کار می برند. گویا از عوارض و پیامد های آن بی اطلاع می باشند. ساده ترین عارضه این عادت نادرست و بسیار اشتباه، ابتلا به عارضه قوز کمر و تبدیل فرم بدن به شکل فیزیکی ناپسند می باشد. قوز کردن علاوه بر ظاهر نامناسب و ناپسند، موجب افزایش فشار بر روی قلب و ریه ها می شود و خطر ابتلا به مشکلات قلبی و ریوی را نیز افزایش می دهد. از دیگر عوارض قوز کردن میتوان به کوتاه تر جلوه کردن قد افراد اشاره کرد. قوز کمر (هایپر کیفوز) زمانی رخ می دهد که ستون فقرات دچار خمیدگی بیش از حدِ استاندارد شده باشد و در نهایت باعث می شود بالای پشت بدن، گردتر از حالت نرمال شود. طبق آمار، بین 20 تا 40 درصد بزرگسالان سالخورده، قوز کمر را تجربه می کنند. بزرگترین تغییرات در ستون فقرات افراد، در سن 50 تا 70 سال رخ میدهد.

 

قوز کمر ادامه مطلب...

  

نوعی نادر از وضعیت پوستی بوده که طی آن مناطقی از پوست سخت شده و یا در آن تغییر رنگ ایجاد می‌شود. این وضعیت می‌تواند بر روی صورت، گردن، دست‌ها، پاها، پشت و یا در ناحیه سینه رخ دهد. بیماری Morphea از هر 100،000 نفر کمتر از 3 نفر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.این بیماری معمولا بدون درد بوده و از بین خواهد رفت، اما ممکن است چندین سال طول بکشد. بیماری Morphea به گونه‌ای است که امکان بازگشت آن حتی پس از بهبودی کامل وجود خواهد داشت.

 

بیماری Morphea ادامه مطلب...

  

یکی از ترسناک ترین و عجیب ترین موجودات روی زمین، مار می باشد. مار ها از دیرباز در فرهنگ مردم نقش داشته اند و عدهای آنها را نیکو و نشان خوش شانسی و عده ای آنها را بد طینت و پلید می پندارند. اما نکته ای که همه در مورد مار ها قبول دارند، سمی بودن نیش مار است. سالیانه 10 میلیون نفر توسط مار گزیده می شوند که 5 هزار نفر از آنها جان خود را از دست می دهند. اما مار ها در کنار سمی و کشنده بودنشان می توانند مفید و شفابخش نیز باشند. به عنوان مثل یکی از محصولاتی که از این خزنده ها تولید می شود روغن مار است. خواص روغن مار از دیرباز در طب سنتی مورده توجه بوده و از آن برای درمان بسیاری از مشکلات استفاده می شده است.

 

 

خواص روغن مار ادامه مطلب...

  

علاقه‌مندان به مجله پزشکی آسان طب؛ کیست Pilonidal شبیه به یک جوش بزرگ بوده و در مردان بیشتر از زنان رخ می‌دهد. این کیست بیشتر متوجه افراد جوان‌تر و چاق‌تر نسبت به مسن‌ها بوده و افرادی که دارای موهای قابل توجهی در بدن و یا آسیب و تحریک در ناحیه مورد نظر هستند، بیشتر درگیر این موضوع خواهند شد. اگر کیست به وضعیت ناهنجاری رسید، پزشک نسبت به تخلیه و یا جراحی آن اقدام می‌کند.

 

 

کیست Pilonidal ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ